nuffnang

Titik urut yang betul jika sakit kepala,kaki , bahu etc


Assalamualaikum . Pernah tak rasa sakit sakit di badan? Kemudian main picit je sebab tak tahu titik betul yang perlu dipicit. Kebetulan haritu scroll scroll fb terjumpa info ni. So saya share kat sini supaya semua orang boleh baca . lepasni dah tahu bolehlah praktikkan dan share2 dengan kawan titik urut yang betul.Semoga info ni bermanfaat . Credit berada di bawah sekali :)



Anda sakit mulut (sebelah sisi) serta denyutan pd tepi mata? Titik X ini jawapannya. Tekan titik berkenaan dan urut. InsyaAllah melegakan 


Biasa orang yang pening atau sakit kepala terdapat jaluran sakit. Jika jaluran seperti dalam gambar ini. Tekan atau urut di titik X adalah penawarnya.


Kalau anda sakit dibahagian sisi kepala seperti yang ditunjukkan, sila urut di titik X. Sakitnya akan hilang 
dengan segera


Jika anda rasa sakit atau lenguh di sisi peha ke betis, tekanlah pada titik X seperti yang ditunjukkan. Bagaimanapun ianya berkesan sekiranya ianya berpunca masalah otot. Jika berlaku masalah disebabkan oleh tulang belakang, ianya tidak membantu


Sakit sangat dibawah punggung hingga menjalar bahang sakitnya hingga kepinggang. Anda ada rahsia penawarnya disini dengan menekan atau mengurut di titik X.



Kalau sakit disisi tumit seperti yg ditunjukkan, titik urutan terletak pada titik-titik X.



Sakit Tengkuk, Sakit Bahu dan Tangan serentak? Jangan risau, urut je pada titik-titik X yang ditunjukkan. InsyaAllah pulih!
 



SAKIT BAHU BELAKANG.

Cuba perhatikan pattern sakit berwarna biru tu. Kalau sama apa yang anda rasakan, tekan atau urut pada titik X.
 


credit
https://www.facebook.com/UrutanQun?fref=photo
 http://www.margiacchigiacomo.it/
 http://www.osteopatafirenze.com/.

No comments:

Post a Comment

Komen Here