Review penggunaan Garam Buluh Hai-O



 Assalamualaikum and haii~ ^-^ 
ok topik arini pasal garam buluh.. garam buluh ni rasa dia hanyir-hanyir sikit..kalau nak minum kene campur dengan oren sunquick + ais batu .. baru sedap hehe.. garam buluh ni mempunyai banyak kebaikan .. tapi yang paling ain tau, garam buluh ni sangat sesuai untuk orang yang mengalami luka2...cepat pulih okay..tapi , ain pakai garam buluh ni kat muka and minum .. ain ni resdung , so ain tempek2 la garam ni kat muka..garam buluh ngan garam biasa tu lain tau..jangan pegi amik garam yg mak pakai masak tu sudah lah ye hihi ... first pakai , and biarkan dalam 5 minit ..then basuh muka bersih2...tak lame pastu rasa denyut2 kat muka, gatal sangat ..so check2 kat cermin, nampak benda putih kecik-kecik..well my mom said maybe tu cacing resdung..dalam 2/3 kali pakai resung SANGAT kurang..sebelum ni, hidung ain sangat alah dengan habuk2...kalau bersin, susah nak berhenti ..tapi lepas pakai garam ni kat muka, alhamdulillah boleh dikatakan dah tak bersin ..alhamdulillah sangat...ayah ain pon ade resdung, tapi ayah ain dia minum..alhamdulillah,ayah pun dah tak gatal-gatal and selsema teruk sangat macam dulu..but ain prefer letak kat muka..hasil dia cepat hehe ..tapi bagi yang minum, dia ada kesan yang tersendiri..bergantung kepada individu tu ..mak sedara ain dia minum ni tiap2 hari,demam seminggu jugak la...dia ni jenis yang sangat sibuk,badan pun letih2 ...sejak minum ni, xdela nampak lesu sangat ..garam buluh ni membekalkan tenaga jugak..

if berminat boleh wechat no ni = 013-5167412