LATIHAN MENGELUARKAN SAMPAH MINDA

1. BERDIRI SANTAI.

2. MATA DIPEJAMKAN.

3. SELAMA 45 MINIT. KELUARKAN SUARA-SUARA. ATAU SEBUTKAN NAMA ASMAQ –ASMAQ AL HUSNA, BERTERUSAN SELAJU YANG MUNGKIN. TAPI MAKNANYA HARUS JELAS, SEBUTANYA HARUS BETUL.

4. SELAMA 45 MINIT YANG BERIKUTNYA SEBUTKAN LAGI. TAPI DI DALAM HATI DENGAN KELAJUAN YANG SANGAT TINGGI.

5. APA BILA ANDA MENGUCAPKAN DENGAN BERSUARA MIND ANDA AKAN TERLIBAT. TUJUAN UNTUK MELEPASKAN MIND TIDAK AKAN BERHASIL. SEMAKIN ANDA

MENGGUNAKAN SUARA DALAMAN ( SUARA HATI ) MIND ANDA AKAN LETIH. KEKUATA HATI ANDA AKAN MENINGKAT_ HASILNYA TUBUH ANDA AKAN BERGERAK SENDIRI DENGAN GERAKAN YANG LEMBUT. TERUSKAN UCAPKAN DI DALAM HATI JANGAN BERHENTI.

6. GETARAN GETARAN DARI ZIKIR YANG ANDA SEBUT KAN DALAM HATI DENGAN KELAJUAN TINGGI AKAN MENJADI SEMAKIN KUAT.

7. ZIKIR-ZIKIR TERSEBUT AKAN MEMANCING KELUAR SEGALA SAMPAH-SAMPAH DALAM MINDA ANDA.


LANGKAH KEDUA.


SELAMA 20 MINIT BERIKUTNYA, BERBARINGLAH DI ATAS LANTAI YANG TIDAK BERALAS.

1. MATA TETAP TERTUTUP, RELAKS DAN SANTAI.

2. TIDAK PERLU MEMERHATIKAN NAFAS, TIDAK PERLU MELAKUKAN APA PUN SANTAI SAHAJA. LATIHAN INI KEDENGARANYA SANGAT LUCU SESUNGGUHNYA SANGAT BERMANFAAT UNTUK PESAKIT HISTERIA. ANDA DAPAT MEMISAHKAN DIRI ANDA DARI SAMPAH SAMPAH MINDA. ANDA AKAN BERHASIL MEMBUKA DIRI ANDA DENGAN TENAGA ILAHI.ANDA AKAN MERASAKAN PEKARA INI PADA SEPULUH MINIT YANG TERAKHIR.

3. APABILA TERBEBASNYA SAMPAH DALAM MINDA ANDA, ANDA AKAN MERASAKAN ENERGY ILAHI MENGALIR DAN MENGISI DALAM DIRI ANDA. HUBUNGAN ANDA DENGAN ILAHI TERPUTUS KERANA ANDA BERFIKIR BAHAWA ANDA JAUH DARI ILAHI. SEDANGKAN ILAHI TIDAK PERNAH BERPISAH DENGAN DIRI ANDA BAHKAN LEBIH HAMPIR DARI URAT NADI ANDA DI LEHER.

4. BIARKAN ENERY ILAHI MENGALIR KESELURUH TUBUH ANDA. BUKAN MATA ANDA DAN ANDA AKAN MELIHAT ENERGY INI MEWARNAI SELURUH KEHIDUPAN ANDA DENGAN CAHAYA ILAHI.